Nič kaj seksi poslovni model, a kaj, ko podjetnico vsebina veseli

Z vami delimo podcast, kjer smo gostili Marcelo Omahen, magistro farmacije in specialistko klinične farmacije. Marcela ima skoraj 20 let izkušenj na področju regulative, marketinga in prodaje zdravil. Med drugim se je izobraževala na področju poslovnih ved na IEDC Bled in na Babson College v Bostonu. Marcela je v podjetju Adriasonara, ki ga je v preteklem letu prodala medijski skupini Styria, ohranila še »part-time« vlogo strokovne direktorice.

Marcela je tudi dolgoletna CEED mentorica.

Izhodišče za pogovor je bilo, kako organizirati manjše podjetje. Potem pa so se vprašanja pojavljala eno za drugim: 

  • S kakšnimi omejitvami se je na svoji poslovni poti soočala?

  • Kakšne so specifike delovanja na farmacevtskem trgu? 

  • Zakaj so omejitve lahko za marsikaj tudi dobre? In kako jih je Marcela izkoristila sebi v prid?

  • Zakaj je smiselno imeti pri samo 10 zaposlenih popisane vse delovne procese (standard operating procedures)?

  • Kaj se dogaja ob internacionalizaciji podjetja? Zakaj so se po 1 letu vrnili na samo slovenski trg?

  • Ali bi še enkrat prehodila enako pot ali bi danes z vsemi izkušnjami izbrala kaj drugega?

Nič kaj seksi poslovni model, pravi Marcela, pogovor pa je še kako zanimiv in navdihujoč. Ne zamudite ga. 

Previous
Previous

Je brez pravilnikov vaše podjetje na prepihu?

Next
Next

Kako razviti produkt/storitev, s katero bo posel rasel?