O zapletenih stvareh na enostaven način

V podcast smo povabili Natašo Briški, novinarko z več kot 25 letnimi izkušnjami. Kariero začela na lokalnem radiu Univox v Kočevju, nadaljevala pa kot novinarka na takrat novoustanovljeni postaji Pop TV. Vodila je Športnih 24ur in več kot 6 let takrat najbolj gledano športno oddajo Športna scena. Leta 2003 je odšla v ZDA, kjer je kot dopisnica šest let in pol iz Washingtona poročala o političnem dogajanju.

Od vrnitve v domovino deluje kot svetovalka za komuniciranje (s poudarkom na novih medijih), poleg tega pa kot urednica spletnega portala Metina lista, ki ga je tudi soustanovila. Je sovoditeljica podkastov Metin čaj, LD;GD in Evropska četrt.

Medijsko odmeven je bil njen avanturistični podvig leta 2018, ko je kot članica evro-arabske ženske odprave pod vodstvom britanske raziskovalke Felicity Aston na smučeh dosegla severni tečaj.

V tokratnem podcastu sta z Urošem naslovila naslednja vprašanja: 

  • Zakaj se je po uspešni novinarski karieri na televiziji odločila za ustanovitev lastnega medija?

  • Kakšen je bil poslovni načrt, razmislek pred ustanovitvijo Metine liste?

  • o poslanstvu, vsebinah in financiranju medija

  • Kako gresta skupaj neodvisnost medija in “prodaja”? Kako zagotoviti poslovni model, ki deluje?

  • o “fast food” vs. kvalitetni mediji

  • Kaj si podjetniki narobe predstavljajo, ko se začnejo srečevati z medijem?

  • Kako graditi odnose z novinarji?

  • in na koncu še o adrenalinskem potovanju na Severni pol, izzivih in izkušnjah, ki jih je prineslo.

Previous
Previous

Kako prodati več in bolj učinkovito?

Next
Next

Obvladovanje procesov je ključno za skaliranje podjetja