Kakšna je realna izkušnja pridobivanja semenskega kapitala?

V podcastu smo se pogovarjali z Ursulo Lavrenčič, soustanoviteljico in direktorico podjetja Hopalai, ki deluje pod znamko KOBI. Produkt in blagovno znamko so razvijali z lastnim financiranjem ter potrdili potrebo tudi na globalnem trgu. Vizija je postati premium eBralnik za to ciljno skupino, ki bo vključeval vse prednosti elektronskega medija - od orodij do izbranih (personaliziranih) gradiv z vgrajenim sledenjem napredka pri branju. Gre za eno od »must have« orodij v družini vsakega otroka z disleksijo.

Ursula je tudi AWE podjetnica prve generacije, ki je bila v programu prepoznana kot ena od top 3, ki so naredile največji preskok. 

Tokrat sta se z Urošem pogovarjala o fundraisingu - kako izgleda, kako se pripraviti in kako vse skupaj doživlja podjetnik.

  • Teorije poznamo. Kako pa izgledajo stvari v praksi?

  • Kako se pripraviti na fundraising?

  • Kako se soočati z vzponi in padci v  procesu?

  • Kaj je pri iskanju investitorjev pomembno postaviti v ospredje?

  • Kakšna je razlika med ameriškimi investitorji in investitorji v naši regiji?

  • o lastni izkušnji osebne rasti skozi proces fundraisinga

  • Kako je z evalvacijo - zakaj je pomembna pri fundraisingu?

  • Kako najti ljudi, ki ti lahko pri tem pomagajo?

Previous
Previous

Zbiramo prijave za program AWE 4Ukraine

Next
Next

TOP 3 podjetnice so …